fredag 23 oktober 2009

DAG 217

MORGON:

0700 Elstöt

0710 SevenEleven Degfrukost.

0715 Morgonandakt under Elpsitolhot till Mia Törnbloms sommarprat.

0715 Jobbcoachen säger "Skriv" och går.

0716 Jag skriver.

0800 Jag upptäcker att jag faktiskt har skrivit ord som har fastnat på pappret.

0801 Jag tänker: "Äntligen något att leverera till det Japanska Förlaget"

0803 Jag tar upp pappret och läser.

0804 Jag inser att jag har skrivit en Kontaktannons.

"Till Potentiell Framtida Partner:
Jag är en person på flera år som söker någon.
Så här ser jag ut: Mitt Huvud utgör ungefär 2/3 delar av min kropp.
Det är inte rimligt. Men sant.
Jag tycker att jag borde göra något åt det men Mia Törnblom säger att man skall: "Älska sig Själv som Man är" och tyvärr måste jag lyssna på henne.
Annars får jag Elchocker.
Jag har Svarta Kläder nästan jämt.
Om det står någon annan tjej med svarta kläder på parkeringen där vi skall träffas så kan Du gå på mina Bröst.
Som är stora. I förhållande till Kroppen alltså.
Hursomhelst, jag kommer att stå och hålla upp Höger Långfinger.
”Fuck You” tecknet kommer att signaleras från min Högra Hand.
För att skrämma bort tänkbara våldtäktsmän.
Jag har inget till övers för dom.
Missförstå mig rätt. Jag gillar Sex.
Så det kan vi ha om du nödvändigtvis vill.
Du kommer att märka att jag är väldigt atletisk och vig."


0810 Jag inser att jag har skrivit samma Kontaktannons en gång förrut.
Jag skickade in den till DN och SVD.
Blev Refuserad.

0815 Jag sörjer alla de älskare jag kunde haft och som jag aldrig fick på grund av: DN OCH SVENSKANS JÄVLA GATEKEEPERS PÅ DERAS JÄVLA KONTAKTANNONSREDAKTIONER!

0820 JAG SPRINGER RUNT OCH LEKER GÖKUR TILLSAMMANS MED HJÄRNAN SOM DANSAR HAMBO.

0825 I'M LOSIN' IT!

0900 SLÄPP UT MIG FÖR FAAAN!

1 kommentar: