onsdag 23 september 2009

DAG 226

Fick ett Telegram imorse:

"Hej från JAPAN. Stopp. Har Läst Din Pressrelease. Stopp.
Du kan absolut inte skicka den. Stopp.
Det är alldeles för få Ursäkter. Stopp.
Gör som Japanerna. Stopp.
Inled med Förlåt. Sen ber du om Ursäkt tre gånger.
Sen avslutar du med Förlåt. Stopp.
Skriv om nu! Klart Slut från Daniella Mendel-Enk"

Sen fick jag ett Mail :

"VÄRDELÖS PRESRELEASE! MIN POLSKA SJÄL VRIDER SIG AV SKAM! VILL DU ATT SAMTLIGA POTENTIELLA KULTURARBETSGIVARE SKALL SVARTLISTA DIG FÖR ALL FRAMTID? SKRIV GENAST OM ELLER SÅ SKJUTER JAG DIG! "
Med Vänlig Hälsning JobbCoachen från Okänd Ort.

Sen ringde Spärrvakt Sara.

"Jag har läst din Pressrelease" sa hon och gäspade. "Seg och tråkig som en omörad Hängbiff. Skriv om, Marinera och Kötta på den rejält!"

Jag är förvirrad. Tydligen kan jag inte det här med PressRelease. Därför vänder jag mig till Dig Begåvade och Mångfacetterade Läsare.


Jag Efterlyser en Klatschig PressRelease på Temat:
AKA LOSER 300 -The Blogg.

Skicka in Ditt Bidrag till akaloserloser@gmail.com.

Som Ersättning får du ta del av ...ett större Sammanhang.
Eller så får du en T-Shirt.

Bidraget skall vara inskickat senast Måndag Nästa Vecka kl 1200

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar