måndag 31 augusti 2009

DAG 236

Jag insåg precis att jag måste ha varit medvetslös under större delen av helgen.
Förrutom när jag annonserade ut mig själv på Blocket.
Fast det måste jag ha varit helt omedveten om.
Eftersom jag fick reda på det först när en Potentiell Köpare ringde och undrade om jag fortfarande var tillsalu.
Sen bad han att få tala med min manager: Herr "American Hör Apparat Coach" som stod som kontaktperson i annonsen.
Jag la genast på.

Det här är inte bra.
Den Amerikanske HörapparatCoachen håller på att ta över mitt liv.
På riktigt.
Sen jag fick honom förra fredagen har han: Tjatat sig in i mitt Innersta,
Tagit över mitt Medvetande och Sålt min Kropp på Blocket.
Tydligen hade han lagt ut mig på Tradera också. Utan resultat.
Jag måste bli av med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar