måndag 15 juni 2009

DAG 292

Jag är nog Jesus. Jag har kommit fram till det nu och det är ganska skönt.
Det hela började med att jag har fått en Fanclub på Facebook. Det har givit mig en lätt släng av storhetsvansinne.
Jag har (typ) tolv lärjeungar. Det är räcker för att skriva ett Ännu Nyare Testamente. Som vi sen kan erövra världen med.
Det lönar sig att vara ett Aka Loser fan helt enkelt.
Det faktum att jag snart skall få snopp stärker bevisen. Jag är nog Jesus.
Det är ganska skönt att efter en sån här lång identitetskris (C.a 32 och ett halvt år) komma fram till att man är en person som har varit död i typ 2000 år och som återuppstått.
Jag skall ut och predika nu. Jag kommer att bli vantvettigt populär.
Mitt (vårt) budskap skall självklart lyda:
DET GÄLLER ATT ÄTA ELLER ATT ÄTAS!
Javisst, ut och ta för er bara! Frossa! Av livet, av varandra, av allt!
Vem vet, imorgon kanske en influensa kommer och tar era lyckliga liv ifrån er så GO NUTS! Och framförallt lyssna inte på public service. Det stinker.
Vältra er i fulkultur. Och låg moral. Och uppfyll det största i livet:

PLASTIK OPERERA ER NU! Medan ni är unga!

Det kommer att bli anarki på gatorna. Folk kommer att krossa skyltfönster.
Borra upp sina kindben. Botoxa sig svullna.
Jag kommer att få staten och kapitalet emot mig.
De kommer att känna sig nödgade att spika upp mig på ett kors på Birger Jarlsgatan. Naken med både snippa och snopp dinglades i skyn. Sen kommer jag att helgonförklaras och förevigas i historieböckerna som hon/han som satte Sverige på den heliga kartan. Folk kommer att vallfärda till Stockholm. Man kommer att vända sig till Stockholm i bönen.
Mekka är ett minne blott. Jerusalem ett skämt.