måndag 7 december 2009

DAG 199

Tillbaka. Efter Tre veckors Massive JobbsökarAttack.

Steg Ett i min Masterplan är: Avklarad.

Jag har besökt samtliga KulturHögkvarter.
En gång om dagen. I tre veckors tid.
För att sakta men säkert ta mig in i Kulturens Centrum.
Fast mest har jag åkt runt i deras olika Snurrdörrsystem.
För att jag tycker det är kul.
Och för att jag inte riktigt fattar hur man kommer ur dom.

Samtliga KulturHögkvarter tror att jag är någon slags Rättshaverist.
Jag försöker inbilla dem att jag är en representant från den så kallade Allmänheten.
Då nickar de vördnadsfullt och säger "Välkommen".
Jag tror de gillar tanken på att det stryker omkring en person från Folket i deras korridorer.


Resultat:
Tre Varningar.
Två "Vi hör av oss."
Och ett erbjudande om att ligga med en Mellanchef.

Imorgon: Steg två i Massiv JobbsökarAttack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar