onsdag 24 juni 2009

DAG 285

Nu har jag fått ligga med en kille. Han är iochförsig 12 år yngre (det är roligt att man blivit så gammal att det inte är straffbart att ligga med någon som är 12 år yngre) men jag hade inte fått ligga på ett tag så jag tackade ja.
Jag visade alla mina vigkonster för honom. Gick ner i spagat och så.
Men det var innan vi låg med varandra.
När vi låg med varandra funderade jag mest på olika porriga grejer som jag inte tänker berätta här.
Här går min gräns för vad man delar med sig kan man säga. Jag är medveten om att sex säljer och att kvinnor som skriver eller pratar om att de onanerar och sånt är bra. Man skall inte skämmas för sin sexualitet som kvinna.
Prata på bara! Dela med dig, syster! Låt världen få veta!
Men här är jag aningen Kristdemokratisk.
Jag vägrar. Jag tänker inte avslöja något mer om mitt sexliv.

Mer än att jag är vig.

Och han var också ganska vig.

Så vi snackade lite om att spela in ny slags porrfilm. Akrobatporr.
Kanske Cirkus Cirkör skulle kunna sponsra.
Nycirkus goes porr. Där är en nisch man kan satsa på.
Vi kom ganska långt, skrev till och med en affärsplan.
Så övade vi lite på mitt träkors som jag nu har hängt upp i taket som en trapets. Tills jag kom på att vi inte hade legat färdigt med varandra.
Då var vi tvungna att göra det. Sen sa vi hej då, så gick han.

1 kommentar:

  1. Bara att skriva att du pratat om sex räcker för att sälja!
    Underbart, stå på er kulturarbetare!

    SvaraRadera